I min lilla bubbla högt uppe i luften..

...där svävar jag fortfarande. Och jag är så rädd att bubblan ska spricka och jag ska tillbaka till verkligheten. Vad gör du med mig? Titta på mig. Igen. Och igen. Och oj vad jag vill titta tillbaka.

Igår badades/solades det i Gransjönäs med Jenn, Karro och Linus. Iskallt var det, två långa simturer blev det, hade ju inget val eller? ;) Lite sällskalpligt hos farmor på kvällen och sen blev det ice age på hederlig vhs, so you think you can dance, och mys. Och mys. Och mera mys. Och imorse blev det frukost på gårn¨. Inget jag någonsin gjort innan, men något jag tänker fortsätta med.


Förra årets första dopp, i Bränntorp. Det var varmare då..



Härliga dagar!


/ Josefina - Konstant brett leendes


Kroatien. Lika varmt här hemma nu :)

Kommentarer
Postat av: Anna

åh det här är så udnerbart Jossan!! och tänk att vi båda två har fått det så bra! det är helt otroligt. Skrattar vid tanken på hur vår midsommar blev och vad den förde med sig. Nästa vecka får vi absolut ta och gå på bio alla 4. eller åka och bada eller VAD SOM HELST!!! så himla kul!! Det här är vi SÅ värda! puss gumman <3

2009-06-26 @ 09:44:11
URL: http://kanervas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0