Hur förklarar man för hela världen att man är glad?

Ända sedan den 19/6 klockan 15.50 när jag ringde Anna och hade slutat jobbet har jag varit konstant leendes. Efter alltför många veckor med en Josefina som inte varit alls på topp, hittade jag mig. Välkommen tillbaka mitt glada jag!

Midsommar! En sjuhelvetes fest ordnades av Martin, Gustav och Isaac. Jag kan omöjligt få er att förstå. Beskriver det som följande: Kul, galet,skratt,lekar,dans, prat, mat,dricka, roligheter, gamla bekantskaper, nya bekantskaper, nya upptäckter, mera skratt, mera leenden, mera dans på borden....Ska jag fortsätta?

Herregud. Jag är så glad. Det var en av de roligaste fester jag varit på, och min helg har varit mer än jag kan drömma om...











Vilka pärlor ni varit.
Anna -  vi borde skrika lite i en tunnel eller något


Kommentarer
Postat av: Anna

haha skojar du?! Detta är så jäkla galet!!!!!

2009-06-24 @ 21:02:42
URL: http://kanervas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det går inte förklara att man är glad man måste visa det. Visa brösten på salutorget, skrik i en tunnel, hångla upp chefen och tacka för en bra dag, gör saker du inte trodde du kunde göra, nakenbada i grannens pool eller bara le, ja gör det bara offentligt, passa på att sprida det vidare.. ;)

2009-06-24 @ 23:57:58
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0