Year One

Igår var det en bra dag! Efter en snabb frulle hos farmor, åkte jag och Jenn till hästarna och red en sväng. Trots att hela hon skakade från början, gick det hela i princip smärtfritt för oss båda. Vi kan räkna bort Jennifers röda klämda fingrar, jag sa åt henne att inte hålla i sadeln. Och träningsverken som jag väntar ska komma idag, den är ju rätt trevlig! ! ;)
Åt lite mat med Jenn på kvällen, sen blev det bio med Linus. Hade väldigt trevligt och filmen, Year One bjöd på en hel del skratt! Den var i lite annorlund stuk ändå, med många tidsåldrar som mötte varandra. Som sagt,  Mycket skratt både åt filmen och åt tjejerna som satt bredvid!

Imorse vart det att gå upp tidigt, tandis väntade. 300 kr fattigare, all tandsten borta(det var tydligen, till min stora överaskning inte så mycket), och inga hål! :) Dock en remiss till kirurgen i Linköping...Ska kanske operera bort min blåa "cysta" i läppen. KUL!

Nåja. Nu ser jag Beck, kommer nog sova en stund sen också, ska vänta på att Jenn ska vakna o se om hon vill powerwalka med mig. Sen väntar jobbet 14-21.30.  Wheey. Ska faktiskt bli roligt att gå till jobbet idag =)


Kommentarer
Postat av: Karin

nämen vad kul att du har en blogg:) tack så jätte mycket! mm hoppas jag blir frisk snart så typiskt när man precis skulle börja jobba igen:/ allt bra med dig annars?:) var länge sen vi sågs nu.

Kram karin

2009-07-30 @ 14:19:49
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0