My whish

I wish I could keep you much longer. I know you gonna go cause you got to..

Akons låtar slutar aldrig beröra mig...

Och till vem det nu var som kommenterade senast...Världens finaste killar sårar inte med flit. Man kan inte gå genom livet utan att göra någon ledsen eller besviken, saker händer utan att man kan förutse det. De fina killarna råkar göra det och de gör det på ett snyggt sätt. Det är de som gör saker av ren egoism, eller de som helt enkelt gör elaka saker utan att bry sig om den dom sårar som är idioter.. Jag är inte arg på den som gjort mig illa. Jag är inte besviken. Bara ledsen för att det aldrig är min tur. För att det inte gick som planerat. För att bubblan sprack, precis som jag fruktat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0