Jag tar vara på timmar, minuter, kanske även sekunder?

Veckan har varit bra faktiskt. Förutom att det REGNAR JÄMT när jag är ledig, så hade jag mycket trevligt med pappa i onsdags. Åkte och kollade lite på elektrokyl, sen åkte vi till skarphagen och käkade planka. Jimmy kom med. Inte ofta det händer, att vi är vi tre:) Hade väldigt trevligt och tror att jag kommer uppskatta min pappa så mycket mer när jag får flytta ifrån honom! haha. Så det ska vara antar jag?

Åkte till johanna i torsdags kväll, red flash lite igen, gick inte alls bra och saknar min pärla massor! Hade trevligt iaf med pyssel i stallet, åh längtar tillbaka till england och allt som hade med hästarna att göra! Shoppade på fredagen, jobbade kvällen, och som vanligt så blir inget som planerat!
Johanna - Vi tar en cider eller två på munken!"
Jag: Okej! Sen går vi hem skapligt? typ tolv?.
Johanna - Jaa klart, börjar ju också elva imorrn!

Eum Visst, Förklara för mig hur jag slutligen dansar runt på palace, sedan hamnar hemma hos en gammal klasskompis på efterfest med johannas vän zandra, UTAN johanna och hur klockan står på tjugo i fem på morgonen när vi  hemma hos honom? Och att jag fyra timmar senare vaknar och ska hem o mata katten, för att sedan JOBBA 11-21.30?

Behöver jag säga att 2 liter cola, tre billys, en munk, en toast, en kebabrulle och en flaska vatten, var vad som varit mina bästa vänner idag? Eller jag verkligen behöver pärlan imorrn för att bränna allt jag fått i mig idag? Haha. Men faktiskt. Har varit astrött. Har varit övertrött och skrattat. Har varit seg och längtat hem. Har varit halvt bakfull (pga av giftmixen med rödvin,fanta och vodka som victor gav mig). MEN! Det var så värt det. Jag behöver det här för att känna att jag lever. Att jag tar vara på mina dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0