Party och skidåkning

Orkar inte skriva detaljerat om Åre, vissa saker var topppen vissa var bottnen. Min bästa halvtimme var när jag träffade Macke på bygget sista kvällen, det sämsta var att vi båda insåg att vi had ekunnat festat ihop hela veckan om vi bara vetat om att den andra var där. SKidåkning hela dagarna, fest varje natt, det tog på krafterna men jäklar jag hade roligt, mycket på egen hand, tur att jag inte är som jag var förr, då hade det inte varit lika roligt. Bilder kommer nog framöver.

TE events fexst med kändistema ifredags kväll var toppen, dansades i fyra timmar med alla jag känner, så ihmla skönt att komma hem och känna att man är med folk som vill vara med en tillbaka.

Jag o jimmy(som avr chafför) slutade åp vikbolandet i det vackra huset vid sjön,  på lördagen åkte jag, niklas, love och en annan sandra från belgien till hästarna, de fick prova rida och de var väldigt duktiga:D hihi in till stan o käkadekebabpizza, ut igen för myskväll, fick mer sällskap av nisse o stefan. Vi såg barnhemmet och NIklas och Matte skrämde mig mer än en gång under rätt ögonblick i filmen:P haha mys iaf :D

Idag var inte lika mys, åkte tidigt för att åka till jobbet, vilket jag fick gå hem ifrån en och en halv timme senare.

Nu är jag sjuk! :(

Ta hand om er, jag ska strax krypa ner o sova:(

Kommentarer
Postat av: Fie

Va kul o höra att du haft det bra i alla fall gumman! Vi får höras någon dag o snacka massa skit! Nu får du krya på dig sötnos! Massor med pussar!

2009-01-18 @ 21:35:11
URL: http://metrobloggen.se/sofiehellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0