Hästar på landet och hästar på isen...

Igår kom Mia och verkade de små liven. Resultatet vart som vanligt toppen, och trots Pärlans problem med hovarna verkar de vara på bättringsvägen :)

VI tog oss en lagom ridtur, så skönt att äntligen få sitta i sadeln! :) Sedan lagade jag pannkakor åt Sandra, smaskens. Jag lurade med henne in till stan, på kvällen var det ju en spännande match för Hästen att spela, möte: Örebro!

Vi fick med oss min lilla Fie som äntligen är i Norrköping, ska träffa henne idag:) Vi tre var överallt och ingenstanns, Sandra hade givetvis med kameran, bilder kommer på hennes blogg senare idag :) Trots många chanser var Örebro tyvärr bättre, resultatet böev frustrerande 1-5, mindre kul. Hade dock en mycket trevlig kväll :)

Idag blir det som sagt att träffa Fie :) SKoj! Sen ska jag nog hälsa på Farmor också. oc h ställa in ytterligare två kartonger i hennes sovrum. Hehe. Sen får vi se vad som händer. TÄnkte ringa jobbet och säga att jag är frivillig både imorrn och på söndag. Eller så tar jag bara södnag. Får se...:P

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: sluggo

Syrran goes Superdissad Mohahaha=D Jag ska till tandläkaren o sen dansen^^

2009-02-05 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0