Sportlov, Badhus, Jobb och god mat

Nu har alla barnen sportlov, en känsla som vi "äldre" nog saknar. Jobbade helgen och måndagen, har fortfarande ont i halsen, vårdcentralen var jag på igår. Inga resultat på proverna där, får leva med det helt enkelt. Åkte till badhuset med Kristina, mamma och alla barn utom Herman. Sötnosarna. Fick jättefina kort som jag ska lägga in ikväll:)

Är just nu ute på Vikbolandet i det vackra huset vid sjön. Vi åt en supergo middag igår med potatisgratäng, kött och rödvinsås:) mums! Såg en film med Samuel L Jackson, Lake View Terrace, den var sådär. Sådär spännande så man åste hela, men man väntar hela tiden på slutet! Haha.

Idag håller vi på med bullbakning, Niklas Jag och Love. Sen blir de eventuellt promenad i kvarsebo, eller en ridtur för mig, vi får se :)''
 
Ikväll ska tjejerna från jobbet till Wasa, hade tänkt hänga på, men hade glömt att jag börjar tidigt imorrn! Suck! Klockan 5 ringer klockan, 06.30 är jag på plats på underbara Cg.

Nu ska vi nog sätta lite fart. Ha en jättefin dag allihopa! :D

Puss & kram
Josefina

Kommentarer
Postat av: My

Hellu

2009-02-20 @ 15:00:48
URL: http://metrobloggen.se/mynameismy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0