Mysdag på hästarna:)

Vaknade imorse med solen strålandes in genom fönstret, och mitt humör steg direkt:) Tog mig ut till Sandra via FIe som bestämde sig för att följa med och rida:) VI hade en riktigt mysig barbacka tur! Mycket bilder finns, skulle tro att Sandra slänger upp en del så småningom.

Igår efter att jobbat 06.30-13, hämtade Sofie upp mig och vi var duktiga och gick till infoteket, nu är jag sugen på att börja bestämma mig! :) Har tre kataloger hemma som väntar på mig.;) Vi gick hem till Eme och snackade lite trevligt :) Kul att se HG igen, alldeles för länge sen! Hihi. Såg en film på kvällen också Green Street Huligans tror jag den hette. Den med Elijah Wood, mycket bra film jag kan rekomendera:) Filmkväll är alltid trevligt ;)

Vet ni? Jag längtar till sommaren:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

DU är utmanad! Kolla mer i bloggen.. ;)

2009-02-21 @ 13:44:59
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Mina

Hej! Kolla in min nya blogg, där hittar ni allt om ny musik, shopping och skönhetstips!

2009-02-21 @ 13:48:40
URL: http://mimilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0