Lars Winnerbäck eller Viner väck?

Två diskussioner om musik pågår just nu på msn!
 
Den ena med Sandra i Belgien, som berättar att Kate Ryan inte kan franska ( Hon låter förmodligen som när utlänningar kommer o pratar svenska nr de inte hunnit lära sig accenten, inget illa menat nu alltså, bara en jämförelse eftersom Kate inte är fransk.) Kanske till o med jag skulle ha bättre uttal? Eller inte.

Den andra är huruvida Håkan och Lars är något som jag självmant kommer söka reda på på youtube framöver eller inte. Jag har ju blivit skadad senaste tiden, Felicia och Pecka har ju spelat dom en hel del för mig, de vill nog att jag ska konvertera.... Vi får se vart diskussionerna leder ;)


/ J

Kommentarer
Postat av: Pecka

Håkan o Lasse e sveriges stoltheter:D

2009-02-11 @ 19:54:07
Postat av: Sandra

Jag längtar till sommaren då jäklar ska vi ställa till med fester här! Har fått lite inspiration och vet vad vi ska ha för tema. PORRPARTY! :D Bra va? :)

2009-02-12 @ 14:28:51
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0