Hela världen är så underbar...

.. Om man är korkad, tom och glad! Så sjunger han Markus Krunegård, är helt kär i hans låt "Jag är en vampyr".
 
Nu har jag iaf fortfarande ont i halsen, och jag är fortfarande i viken och gör nada. Pratade med HG idag, alldeles för länge sedan, vårat två timmar långa samtal visade på det. Hoppas på att träffa henne nästa vecka:)

Nu sitter jag här, väntar på att barnen ska sova så mamma o jag kan se film. Visst är de lite fult egentligen, man säger till barnen att de bara får en viss tid vid tvn, bara godis på lördagar och så vidare. Men som vuxen tar man igen allt de där när barnen sover. Allt för att de inte ska hamna i samma dåliga vanor som en själv? :P

Imorrn lutar det åt att åka hem till pappa, då jag ska börja mitt tråkiga planerade liv. Ska öppna min kalender för första gången i år, föra in allt som ska göras och faktiskt se till att göra det! Viktiga saker. Såsom: Ringa alla mina små vänner som så tålmodigt väntar på ett samtal trots att jag alltid glömmer?. Såsom: Hum. Alla andra tråkiga saker så som att gå till Astmasköterskan, ringa försäkringskassan och så vidare. VI får se hur länge detta håller. Jag är nog för sprallig och spontan för en kalender. Men måste ju prova? :)

Åh jag vill ha sommar! Jenn, Effi, HG, Brollan, Jag, Ängel och Emlan.
Avslutning ettan.
Bara Sandra som saknas!

Kommentarer
Postat av: brollan

haha shit hade glömt bort den bilden. hoppas allt e bra med dej gumman såg dej ju här om dagen puss

2009-02-16 @ 19:31:04
Postat av: brollan

haha shit hade glömt bort den bilden. hoppas allt e bra med dej gumman såg dej ju här om dagen puss

2009-02-16 @ 19:31:08
Postat av: brollan

haha shit hade glömt bort den bilden. hoppas allt e bra med dej gumman såg dej ju här om dagen puss

2009-02-16 @ 19:31:34
Postat av: brollan

opps det blev lite knas där

2009-02-16 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0