Fem vinflaskor på två dagar: - A lovely weekend!

I had a fab weekend:)

Efter lite vinpimplande i fredags och jobb hela lördagen, så hämtade Sandra mig prick 19.35 vid CG. Åkte hem till mig, käkade god lasange, och jag gjorde mig iordning. Min snälla bror körde oss ner till förfest, tusen tack! Bror är bäst ibland och ganska ofta:)

Förfest hos Oskars kompis, hej och hå, mycket folk, en del gamla och vissa alltför välbekanta ansikten, andra helt nya, hade galet kul! Sedan bar det av till Otten, vem orkar stå ens tio minuter i kö till hugo? Otten är  ju nyrenoverat, hade höga förväntningar, var inte tusenfalt imponerad men det var fint och lite lyxigt. Vi dansade hela natten lång, träffade på en sörpingspojke, Sanie. Jag och Sandra slutade på max med honom och hans kompis Håkan, sedan åkte vi axi hem, släppte av pojkarna på vägen. Oj vad gott vi somnade, jag i min säng, sandra på soffan. ZzzZ

Idag vaknade Sandra naturligtvis tidigt, jag kände mig full när jag vaknade vid niotiden, men det gick fort över, vi gick ut på promenad direkt. Tog oss till Sandra bastade med snö i bastun, pyssade lite. Sedan åkte vi och träffade martin. Han körde runt oss några varv på en stor sjö, ett jäkla sladdande var det där:) VÄldigt roligt måste jag säga, var orolig för illamående med tanke på bakisheten och min vanliga förmåga att må illa när de snurrar för mycket. Icke, det var bara roligt!

Åkte och käkade en välbehövd kebab, sedan lyckades vi med något väldigt trevligt, åkte med martin hem till hans kompis peter som har en utomus Jacuzzi:) Snöänglar och trevligt sällskap, växlande färgbelysning och bubblor med massagestrålar gjorde att vi var i nästan tre timmar:) Mys! Lagom bakisdag:) Jag som brukar somna vid sexiden dagen fter, är fortfarande uppe! Kors i taket, nu måste jag sova : )

Spontant är roligast!

Tack partypinglan för ännu en helg att lägga på minnet ;)

Snöänglar :) Min till höger närmast.


Martin och Peter i jacuzzin. Jag vill med ha jacuzzi..;)


Nöjda efter badet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0