En känsla så gudomligt bra..

Igår var jag duktig och städade garderoben när jag kom hem från Sandra. Sen smet jag till farmor och hade lite fotvård med henne, sen bar det av till friskis. Såå länge sen jag av där igen nu, alla dessa förskylningar! Marie Alm hade passet, mötte upp kristina innan:)

Och jäklar vilket pass det var. Catarina var ju mimn favorit, men har ine lyckats hamna på hennes pass mer än en gång sen jag åke till england, vilket har varit trist. nog för att jag kämpat på passen jag varit på, men det där sista extra extra har liksom inte funnits att tillgå.

Och där låg jag igår, inte alls redo för andra styrkeblocket, kändes som att passet borde varit slut där. Icke. Bra musik och en cool ledare fick mig att komma in även i tredje andningen om den nu existerar? haha. Grymt skönt att få köra så hårt.

Idag tänkte jag köra step, men får bli en ordentlig powerwalk istället. Vågar inte hoppa på stepbrädan, min vrist är lite osäker sen vrickningen för några veckor sedan. och jag är LITE förskyld idag igen, så ska ta de lugnt nu. Torsdag kommer nästa pass:)

Idag väntar CG på mig 15-20:)

Hoppas ni får en bra dag!

Föresten, har ni märkt hur ljust de börjar bli på mornarna? Jag vaknar typ redan vid nio o är på väg att gå upp:)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

har du damp lr :PPPP

2009-02-24 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0