Vem är jag för dig?

När jag var i England fick jag för mig att ställa en fråga till några av mina vänner. Frågan löd:

" Vem är jag för dig?"

Fick så många vackra svar, ärliga och uppmuntrande.

K skrev:

” För mej är du någon som alltid kommer me nytt kul skvaller och kärleksdilemman att snacka om. Och en riktig klippa när de gäller träning, tränade mkt mer när du va me :P skriv om mej me förresten :D ”

M skrev:

” (..)En ny funnen person som jag trivs väldigt bra med, du gör mig glad och på bra humör känner en enorm trygghet i ditt sällskap. känner att du är en person jag kan lita på. (...)”

J skrev:

” Du är en person som har kommit att få allt större betydelse i mitt liv det senaste året, det uppskattar jag verkligen! För mig är du en person som alltid har ett leende på läpparna och något finurligt upptåg i tankarna. ;) Du ger mig många roliga kvällar och mycket skratt, men du är också en person som man kan prata med även om du ibland är lite skvallrig! För mig är du en tjej som älskar att ha kul helt enkelt. Du lyser upp mitt liv! ;) <3

  Fint va? Jag blir så glad! Nån mer som känner för att skriva fina saker om mig? hihi egoboost är nyttigt!


Mindre glad blir jag över att mina presentkort på stadium för sammanlagt 1500:- hade gått ut. Det ena i september i år. Så jäkla surt. Detta EFTER att vi handlat. Kul. är nu skyldig pappa 1500:- kr. Kul.  :/ Hejdå skidresa?


Kommentarer
Postat av: Becca

Var det inte den frågan vi fick prata om på den där kursen vi följde med Carina på i London? :)

2009-12-08 @ 20:31:25
Postat av: s

Jag skrev inget då va=P

2009-12-08 @ 22:37:27
URL: http://sluggoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0