P @ P

Party på Palace ni;) Hihi. Jobbade mördarpasset 10-20 igår, sötaste Sandra hämtade mig och tjatade på mig så jag gjorde mig iordning fortare. Sen kom Sofie och hennes kompis, och vi gick upp till Sandra och Niklas. Niklas bror Ponthus och hans två kompisar var också där. Sedan följde en av de roligaste, alltför korta förfester på länge. Vi spelade "Med andra ord" vilket var grymt kul! Skrattade så jag nästan dog när killarna försökte kommunicera....Haha.

Palace hela natten vilket var alldeles för länge. Jag, Sandra Niklas och Ponthus gick förbi min nya favorit pizzeria, fixade en slice var eller tre, och traskade hem. Klockan stod på fyra, jag kunde inte somna...Kvart i 8 ringde klockan, dags att jobba! 9-17. Pepsi och Billys räddade mig. Sen kom jag äntligen hem och dog i soffan med en ny pizza. Var nere, killen kände igen mig, haha. Fick en gratis sallad;) Ska nog dit mer! Haha:) yeees!;)

Jobb imorrn, och på kvällen kommer älskade vännen hem! Jennjongen, jag är så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej tjejen!

Kul att se dig i lördags på palace...

Hoppas ni hade de lika roligt som jag :)

Kram Tessan

2009-12-16 @ 17:36:28
URL: http://tesselinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0