Min hjärna överansträngs iallafall inte!

Jag känner att klockan är min värsta ovän just nu. När man är hemma tickar den två hundra gånger så fort som på jobbet. Undrar varför..

Det var sjukt segt att jobba idag,vet inte varför, är bara så himla ostimulerad tror jag. Känner att jag inte får tänka, klura och arbeta med hjärnan. Alls. Pip,pip, pip. Inne i huvudet är jag någon annanstanns. Vissa kunder får en att vakna. Andra får mig att hamna djupare i dvalan. En dag till nu. Sen två dagar ledigt. Underbart...

En liten myskväll hos Jenn med Luvas och Rikard som sällskap. Skulle vart film, men blev mariocart och galna kaniner. Dom senare skrattade jag en hel del åt, övertrött som jag var.

Sitter  nu fortfarande med julklappen till Mamma och Ove. One done, one to go. Plus brorsans. Phu. Börjar två imorrn. Som de känns nu skulle jag gärna sova till fem i två. Haha. Måste upp skapligt. På kvällen bär det av till viken för en mycket trevlig julafton:)

Jag älskar lukten av varm oboy förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0