I just love our tradition!

Åh igår var det dags för vårt årliga julbak! Mys! I år var vi fler än vanligt, alltså, bästa kvällen på länge tror jag:)

Jag, Jenn, Bus, Sandra, Karro, Evve, Eme, Linus, Robin, och Rikard, herregud vad folk. Haha. Det blev Knäck och Chokladknäck (by me), Pepparkakor & Rocky road ( by alla, haha), Julkola( by Sandra och Rikard), och mjuk pepparkaka( by Linus).

Sedan film! The Holiday blev det, hade velat se Grinchen, som enligt mig är den ultimata julfilmen. Men The Holiday är himla mys den med.

Idag väntade jobbet, 11-20 trodde jag, men icke, kom dit och då hade jag visst 14-2130 i förbutiken(fullt ös, medvetslös). Mycket bättre, då hann jag hem och pyssla med julklapparna som inte är klara! Linus och Camilla tittade förbi, kul att någon märkte att jag kämpat för att få bort kartonger;) Haha

Nu ska jag äta, hittade till min ultimata stora lycka farmors ugnspannkaka!

Puss på er! Tre dagar kvar nu!


Linus började bra..


Sorry, Smink döljer inte en just försvunnen baksmälla..


Min plats var vid micron och Knäcken!


Pojkarna hade nog också kul:)



Det vart lite trångt till filmen... Men trångt är mysigt hihi



Alla! Utom BUS! Det är sjukt svårt att få henne att titta i kameran!

Kommentarer
Postat av: Linuz

vilket jäkla gäng!!!!!!!!!! klockrent

2009-12-25 @ 16:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0