Sometimes life's giving you a smile without asking for anything in return..

Har haft en kanondag! Passet ska jag hämta om 5 arbetsdagar, sedan finns det inte längre något som står i min och Annas väg till Tunisien!

Var och köpte min nya foundation, ska bli spännande att se om den funkar, köpte dessutom ett fotoalbum, för nu jäklar ska mina 200 framkallade kort in i album! Börjar med Colerne-bilder. Minne<3

Åkte och red med Monika, Jennifers mamma. Jenn följde med för att sitta o läsa i solen medan vi roade oss på hästryggen och det gjorde vi! Hon var kanonduktig och kommer få finna sig att följa med fler gånger när Sandra och jag inte tajmar varandra, vilket vi sällan kommer göra framöver förmodligen..:/ Men Men.

Jasen gick kanon och var väldigt glad över att få komma ut igen, skutt skutt sa det! Pärlan däremot var ingen pärla idag,, hon har tagit över jasenfasonen med att hoppa ner baklänges i diken, och lagt på sin egen del som innebär stegring så fort man rör henne med tyglarna....INTE KUL! Det här var en engångsgrej eller hur pluttan?

Nåväl, en glass på hemvägen och har njutit av det underbara vädret, sedan blev det spontana inslag iform at att åka mc med jenn+päron till sörping för ännu en glass. Wuhuu:) Där har ni min Pärla, Jennjongen gör mina dagar verkligen! <3


Bjuder på en bild från motocrossen i söndags...<3


Nu ska jag njuta av min bok, Herman är färdiggräddad, imorgon kommer bilder+förklaring om vem Herman egentligen är...Spännande va? =)

Sov gott  J*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du inser att jag inte kommer skicka några fler dåliga bilder på mig om dem hamnar på bloggen? :P

2009-08-20 @ 13:06:15
Postat av: Linuz

HERMAN HERMAN HERMAN HERMAN...............show me now!

2009-08-20 @ 16:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0