Något så härliga dagar

Har ju varit otroligt deppig men som mitt horoskop sa: " Mycket bekymrar dig nu, och du kan inte riktigt slappna av förrens all är löst. Trots det hanterar du det väldigt bra..." och så vidare. Stämde mycket bra. EN infall med ett kvällsdopp i klarsjön igår med efterföljande kvällsmat på kajen i sörping ihop med Tysken,Munken Hannes och Karolina, och Jenn då såklart, min pingla., Väldigt härligt må jag säga. Kvällen med tjejerna på fräcka, trådgårn,hugo, var också skoj, så länge sen vi träffades allihopa! Åh!

Idag efter jobbet blev det morängen med Jenn, Zuha och hennes kompis Sara, även munken och hannes kom dit. Skönt! Nu är det äntligen sommar för mig! Ikväll ska jag till det vackra huset vid sjön en sväng, imorrn bär det av till chrissen i sthlm och grönan väntar! Anna o Christoffer kommer med dit verkar det som=) Lite shopping ska jag väl knappast ha några problem med att klara av, mitt konto kommer gråta, såklart. Men jobbar man överlever man;) Återkommer måndag kväll, har nämligen tredagarsledigt! =)



Min underbara vän och jag i våras när solen började titta fram..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0