Girls just wanna have fun

Love my chics! Hade en toppenkväll igår. Började hos Bus med god mat, tjejsnack och vin! Sedan blev det Bishop där jag rockade loss mestadels på egen hand. Jag kan ju omöjligt sitta stilla när det spelas grym musik hihi. Det regnade ju väldigt mycket igår, och tillslut gav jag upp att inte bli blöt.. Att jag plattat håret en halvtimme fick va, ut i regnet framför scen med Isaac som kom förbi en kortis, som strax byttes ut mot Eme när han skulle gå! Kvällen avslutades på Vinkällaren som var hur mysigt som helst, dit går jag mer än gärna igen!

Min kudde var underbar sen vill jag lova. . . Klockan stod på 03.10 sista gången jag tittade. Naturligtvis vaknade jag 45 min före klockan imorse, 08.12. Ingen ide att somna om då, man blir ju astrött. Tio timmars jobb senare och jag känner mest för sängen. En kort utekväll idag med Becca och Jenn, träffade Sara o Karro på trädgårn med. Mys! Älskar tjejkompisar ibland. Okej för det mesta! <3


Jenn, Jossi, Becca, Eme, Evve, Karro =) (Förlåt för kaninbilden Jenn. Vet att jag lovade...)

Bus,Jenn och Jossi


Slurp


Tjejligan


Så kul hade jag ;)



På Bishop Arms -  Girls just want to have fun. And so we had..=)

Tack för en underbar kväll brudar!<3


Ps. Min lön = tre bokstäver. O M G. =).

Kommentarer
Postat av: Jennifer

heheh.. var ju inte dem kaninöronbilderna jag menade.. duvet nog vilka jag menade :P det blev en toppenhelg det här också ;)

2009-08-23 @ 12:54:15
Postat av: Bus

Tack själv gumman :)

2009-08-23 @ 14:43:14
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo har hunnit rida vå gånger den här veckan och han har gått fin fint. :) Tittade lite på hovarna och det är nog dags för lite kloklippning snart. Tänkte kolla me Mia om hon kanske kunde komma nästa vecka? :)

2009-08-23 @ 16:44:04
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0