Det är så underbart att vara ledig!

Åh jag älskar mina dagar just nu, även om jag är lite illa till mods och längtar iväg till äventyret. Befinner mig i sthlm hemma hos Chrissen för stunden. Eller sthlm, är i sigtuna, en mysig liten(?) håla, som påminner om krokek och svärtinge därhemma.

I fredags efter jobbet blev det bad i morängen, sen på kvällen blev det underbar middag i det vackra huset vid sjön med Jenn, Niklas och Love. Wonderful. Känner mig så harmonisk där, sjukt konstigt. Lördag morgon och det bär av till sthlm, där jag möter upp Chrissen och vi går en sväng på stan, innan vi fortsätter till Grönan. 

Åkte insane! Så sjukt kul! Jag var livrädd, alltså här pratar vi skräckslagen! När vi kom ner efter 75 sekunder var jag i chock, mina armar hade domnat av från fingrarna till axlarna och det stack sådär obehagligt i dom. Huvudet kändes konstigt efter att ha flängts runt åt alla håll och kanter. Och jag var likblek. Sen träffade vi Anna och Christoffer, vilket var otroligt roligt, länge sedan jag såg fröken Kanerva. Och att se dom ihop gör ju vem som helst lycklig och aningen deprimerad.  Åkte en hel del, käkade, såg darin och starpilots på genrepet inför sommarkrysset. Åkte Insane igen, med Anna denna gången. Nu visste jag vad jag hade att vänta och jag skrek av rädsla snarare än skräck, blandat med förtjusning. 

Att slutligen komma till Chrissens lägenhet var underbart, jag var trött efter fredagnattens korta sömn och den långa roliga dagen! Somnade alldeles för fort tydligen, Chrissen kunde tydligen inte sova och sällskapet han fick var en snarkande Josefina. Hehe. 

Idag var jag ensam eftersom Chrissen jobbar ett dygn, så tog mig hela långa vägen till Kista, har köpt jättefina kläder och är såååå stolt över att ha lyckats med alla byten av buss och pendel. Nu kurrar det högt i magen så ska ta den kilometerlånga promenaden ner tillvattnet och "centrum" och se om det finns någon god mat till mig på någon uteservering eller så. Jag HATAR att äta själv, men vädret är så underbart så kan inte låta bli! 

Imorrn blir det sol och bad, innan jag återkommer till bondestaden. 

Hoppas ni njuter som jag. Jennjongen, jag vill inviga mina nya kläder på dansgolvet snart...<3

Förresten! Förlåt för det långa inlägget!;) Typisk mig att ge er en uppsats. Så sätter. ;)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha.. tur att du inte snarkade när du sov med mig iaf! xD då hade du fått sova på soffan.



jag vill också ut o dansa! typ fredag.. glöm inte bort att gårds"festen" är på lördag också. börjar typ 12. PUSS

2009-08-10 @ 11:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0