Där rök min välplanerade trevliga dag...Tur!

Tur! Att jag missade den? Nej för sjutton! Tur att jag råkade vakna, så att jag råkade komma på att jag skulle släpa mig upp för att kolla så att jag säkert inte jobbade idag,och för att se om mitt extrapass imorrn(som jag tror är imorrn) ligger inskrivet. Fick en chock!

Jobb 9.30-18.30. Och vet ni vad? Min id i förbutiken är över! :( Detta är en kassatid och insåg just att jag inte har fler förbutikstider. ..

Dessutom vaknade jag ju alldeles för tidigt! Tänkte vara lite hurtig, antingen åka o simma innn jobbet, eller gå en powerwalk. Inser att det är 16 grader ute. Jag håller på att bl förskyld så ingen bra idé med simning då. Planerar in en powerwalk. Och ser att det regnar. En hel del. Okej dugg. Jag omplanerar igen. Till en stor lyxig härlig frulle, med gröt, ägg, riktigt goda mackor och så ska jag se film nån halvtimme.

Åhh! Skulle ju ridit, badat, solat och haft  mig med johanna! Sen skulle jag och Jenn styrt felician (bilen) mot linköpiing och träffat effi, som jag har sett typ en gång på ett år. Åhhhh!

KOm och gör mig glad på jobbet? Please?

Ev.. utebio ikväll förresten för dom som är intresserade..

Pussen på er iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0