Där rök min välplanerade trevliga dag...Tur! (del 2)

Haha. Min dag vart sjuk. Gick upp iallafall imorse, fixade frullen, trodde jag. Råkade bränna kastrullen med gröt så himla illa att jag faktiskt gav upp stålullen och köper en ny...Allt gnuggande med stålullen gjorde att jag blev sen...

Rusar in på jobbet med tre minuter tillgodo(ska hinna byta om), och inser att jag glömt nyckelknippan! Och vart då, om inte i dörren till soprummet, dörren bredvid vår portdörr. Det var bara att vända! 20 min försenad var jäkligt bra jobbat, och 20 minuters försening innebär 20 minuters övertid när man slutar..

Hann med en snabbsväng på maxi på lunchen, fixade foundationprover, och kan inte annat än älska kicks för deras personal:) Dock pratade vi så mycket att jag blev sen igen ( Jag VET! SEN är mitt mellanamn). Hann dock sno en bit tårta som jag gömde i min matlåda, denna vecka slutar alla våra sommarjobbare på golvetm(därav tårta) som vanligtvis går i skolan. Trist, det var roliga grabbar...

Kvällen avslutades perfekt med film ihop med Jenn och Eme, " En shopaholics bekännelser". Mycket bra film faktiskt=)
En liten tanke till fröken Kanerva: Tror det kommer gå fantastiskt bra, du vet att min magkänsla inte har något negativt att säga om detta;)

Nu sova, tog extrapass imorrn, kör 9.30-18.30 igen. kassan idag tog död på mig efter tre timmar, och den där glädje över att gå till jobbet är HELT borta =(

Godnatt mina underbara!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0