Back to life

Borta bra men hemma bäst heter det. Ibland stämmer det inte riktigt. Har haft en toppenhelg och även om vädret inte tillät bad och solande idag, vart dagen precis lagom. Att komma hem var trevligt i ungefär 20 sekunder. Gud, jag måste bort härifrån. Alla planer som smiddes i helgen om att jag faktiskt skulle kkunna bo hemma tills januari eller så, bara för att kunna åka till Aussie och börja ett nytt liv, dog direkt. Mer negativa, dryga personer får man leta efter. Dom är är tydligen så missnöjda med sina liv att dom måste låta det gå ut över mig. Tack så mycket!

Brorsan var smart han. Han sökte till Arvidsjaur, för att göra lumpen. Han tyckte inte kvarnen(linköping) var tillräckligt lång hemifrån. Och stunder som denna, är jag sååå beredd att hålla med...

Godnatt säger jag. klockan ringer 05.50 imorgon. Back to life as i know it...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo men jag kan tänka mig att det är så. Man orkar inte vara hemma för länge. Jag får panik så fort som jag kommer hem ibland. Tråkigt men sant.



Gumman hur jobbar du nästa vecka!?!? Jag kommer hem en snabbis så jag tänkte om vi kanske hann ses..



Pusssar!

2009-08-11 @ 21:04:44
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Linuz

vi packar och drar låångt härifrån....glöm inte tandborsten bara...kram....ps, tänk inte för mkt kööör bara

2009-08-11 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0