Sååå, eran lilla ängel är tillbaka...

Hej igen!

Nu var det några dagar sedan, närmare betämt 8 sådana, och jag har återvänt till vårt gamla, vanliga, tråkiga, men trygga Norrköping. Det känns bra trots allt. Alla dagar har varit toppenfina, minst 30 grader och strålande solsken. DOCK regnade det konstant hela lördagen och allt blev bara en lång väntan på att få åka hem.

Spelade uno, förlorade alla omgångar utom en, yatzy, diverse kortspel, satt vid datorn på internetcafeet och åt. Och åt. Och lite till.
Det är nämligen det den här veckan har handlat om känns det som. Även om det mesta dels vart en middag och en frulle, har jag denna vecka fått i mig tre pizzor, massvis med pomme, en dag blev det faktiskt bara sallad pga av skuldkänslor.

Minst 1 1/2 liter cola varje dag, och det hela toppades givetvis med massor av snickers, munkar och glass...FÖr att avsluta resan vart det givetvis att stanna på mc d i nyköping och trycka i sig lite mer pomme och en och annan cheeseburgare. Kort sagt: Jag är proppmätt på skräpmat!

Annars har vi solat mycket, haft mycket trevliga dagar, två dagar spenderades i stor(?) staden Porec´, två kvällar i den mindre staden umag, och kan berätta att det i princip inte fanns någonting att shoppa mer än turist grejer som mest är skräp. Hittade dock två små masker från italien och en annan liten eum filur. Hehe. Ett par örhängen unnade jag mig i brist på annat;)

Mer uppdatering om dom märkligaste och roligaste händelserna kommer imorgon, tror inte ni vill läsa mer idag...Om ni ens läser längre vill säga, bristen på kommentarer och läsare den senaste tiden har inte varit något att hurra för. Å andra sidan, Jag skriver inte för er, jag skriver för mig...

Hoppas ni har haft en bra vecka hemma i Sverige!
Bilder kommer när jag orkar lägga in dom!

En puss från en, för en gångs skull, ganska solbränd Josefina =)
<3


Kommentarer
Postat av: Becca

2008-09-14 @ 21:59:42
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Becca

Välkommen hem! :) Men är du brun så vet jag inte om jag vill träffa dig, jag är nästan vit som snö.



Måste se när vi ska ses också. Har lite saker inbokade varje dag men ska hinna träffa dig också.



En ängel kommer och en annan åker.. (L)

2008-09-14 @ 22:02:27
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Fie

Va skönt att du har haft det bra gumman =) Jag väntar ivrigt på att få läsa fortsättningen ;P hehe! Ha det super ! Pussar <3

2008-09-15 @ 11:28:02
URL: http://metrobloggen.se/sofiehellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0