Ett party som vi minns! :)


Oj oj oj.
Där har vi dom magiska orden som beskriver många känslor över allt som kan hända på en kväll. Igår kväll var kvällen när Sandra och Jag bjudit massa folk hem till henne med siktet inställt på party hela natten! :)

Dock svek de från "min" sida, tur att alla andra intressanta människor kom, allt vart super! Ölspel resulterade i tre snabba glas på max tre minuter, inte rintigt bra, tur att det tog slut därefter.  Bjuder på ett årsgammalt kort på mig och Sandra på fest. Vi måste verkligen ta nya kort, dom gamla är utanvända!;)

Lite dans, pingisspelande, mingel you name it. Kvällen bjöd på skratt och gråt, ett krossat pingisbord, en del disskussioner som sedan återigen övergick till det party det var innan, tack och lov, kvällen vart inte förstörd! En del matkrig vart det också, kan ju näämna att en viss gustav med en skål grädde i handen resuterar i en Josefina i en version ni aldrig sett mig i tidigare;) haha. Vi visar hur en fest ska vara;) Partyt pågick således tills ca 05.00 på morgonen då jag äntligen fick gå o sova :)

Dock hade jag en snarkande Gustav på madrassen bredvid, en otroligt snarkandes,låtandes erik i stackars sandras säng. Så när hans mobil ringde 08.00 var det kört. Jag kunde icke somna om, Sandra (Almspång) tog soffan i brist på plats, mörker och tysthet. ag och gustav pratade bort morgonen tills han minsann fick åka och jobba. Då tog jag en promenix till hästarna och väntade på att fröken kantojärvi skulle vakna. Aldrig tidigare har jag varit uppe före henne efter en hel natts drickande.

Segat hela dagen, tröttheten har kommit ifatt, jag sov nyss en timme och kan sova tio till. Dock ska vi upp klockan halv två inatt för att bege oss mot huvudstaden, vilken vi kommer få se vakna till liv i gryningen med utsikten från en luftballong :) ( Hoppas det blir inställt så vi kan lyga i maj, jag ORKAR inte vakna inatt..)


Tusen tack för ett sjujävla party alla som var där!
Nästa anhalt blir fredagen den 3e oktober, då jag, munken och ta dam vår nya bekantskap Hanna ska fira 20+21årsdagar! Vi ses på Palace!

Puss & Kram
 / Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0