Just my luck --> Halsfluss!

Jaha, Imorgon bitti klockan 06.40 lyfter planet till stanstead, förhoppningsvis med mig på! Var lite krasslig igår, gick ner till apoteket för att fixa panodil, och vad händer, Jo, jag börjar må illa, svettas som en gris, och allting svartnar, Lyckades ta mig fram till en i personalen som ledde mig in i ett rum i sista sekunden, Tur att jag hann lägga mig där istället för att ha svimmat på golvet ute bland folket. Ringde på Felicia som fick komma o ta hand om mig, vi gick upp till vårdcentralen och där blev jag kvar i minst en och en halv timme.

Varje gång de försökte ta blodtrycket höll jag på att svimma igen. Efter tre stick i fingret, och ett halsprov kunde dom gratulera mig till halsfluss! Har aldrig haft det tidigare, och givetvis måste jag få de två dagar före jag ska åka. Hela kvällen sppenderades sedan i sängen, med hög feber och muskler som inte ens lyckades flytta handleden. Great day!

Ett tack till Felicia som ställde upp och var min "övervakare" hehe. Utan dig hade de blivit mycket jobbigare...


Blah. Hur de går med eglandsresan får vi se. Jag får ju inte pengarna tillbaka, men i det tillstånd jag är nu, kommer jag aldrig ta mig till flygplatsen ens:S

Kommentarer
Postat av: Becca

Krya på dig gumman!

2008-10-07 @ 13:59:06
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Fie

Usch gumman va jobbigt! :( Hoppas att du kryar på dig, annars får jag komma o ta hand om dig på torsdag!! <3

2008-10-07 @ 18:29:12
URL: http://metrobloggen.se/sofiehellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0