Jag skulle ha varit där...

Precis nu skulle jag ha klivit av bussen i colerne. Ja, ni läste rätt. Skulle. Jag är fortfarande hemma i det vackra vädret i Norrköping, fortfarande i pyjamas, fortfarande dödligt uttråkad, och fortfarande sjuk. En liten ljusglimt är att jag nog kommer vara frisk imorrn, halsen är inte alls lika illa längre. Har jobb på fredag om jag vill, det behövs! Jag måste blir frisk! :(

Jag som hade behövt få vara i Colernes vackra landskap och reda ut mina tankar.
Jag åker 4e november istället. Tur att ryans flygplan är mbokningsbara. Dock har bara flygbiljetterna gått på 1700kr nu. Inte riktigt vad jag räknat med. Sen kommer bussen också. Blä. Men det är värt det. Så himla värt det.

Jag saknar. Så himla mycket saknar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0