Jag har ett mål..

..o nu jäklar ska de gå undan. Ska se till att jobba så pass hårt nu så att jag äntligen kan få flytta hemifrån. Funkar inte här hemma längre, det har jag sagt alltför´många gånger men allvarligt talat, är trött på att smyga efter klockan tio, är trött på allt tjat om att diska, trots att jag är den enda som bryr sig någorlunda av oss tre, är trött på klagomål om att jag pratar för högt i telefon eller att jag inte får gå ut. Fan heller jag är faktiskt 20. Och nu ska jag börja betala för o bo i dårhuset, kan ju lika gärna flytta då...

Annars sliter jag p jbbet, fy sjutton de va inte min dag idag helt enkelt. Sjukt klumpig, och seg, ont i axlar, ge mig massage någon?? Har dessutom tid nu på måndag med, kommer alltså ha jobbat: tors,fre,sön,mån,tis,tors,fre,lör,sön,mån. Sjukt vilket skillnad från innan. Lönespecen kom idag. En liten glimt i tillvaron,fick dubbelt så mycket som väntat :) DOck är det en mycket blygsam summa...

Nej nu ska jag över till Felicia, vi ska boka stugan till Åre:)

Puss o Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0