Jag gillar dom för det mesta

Brr. Nu är jag trött på att frysa. Hade en tjock tröja på mig UNDER skjortan och västen på jobbet idag. Och dubbla sockor. Jag ville ha vantar o mössa..... :(

Annars hade jag en hyfsat bra tid nere hos mamma igår och på finspångs badhus:) Ungarna var duktiga, kul att se hela bunten igen. Vi var nio stycken där hos mamma = alla samlade! Vilken megafamilj vi är .... :O

Bästa stunden igår kväll var nog o läsa sagan med lillprinsen. "barnens önskejul- Renen med silverhornen", en av mina favoritsagor sen barnabenen. Mys. Älskar sången som kommer efter, det är en sån där läs,lyssna och titta på bilderna saga;) Jag älskar mina lillebror alltså. Dom andra sex är också mysiga för de mesta ;)

Nu ska jag smälla i mig mat, o sen kanske jag hänger på Eme och Anna ner till hugo. Vi får se. Är jättetrött, men skulle vara kul att göra någe. Dock känns de mer so varm oboy o film ikväll än en konsert på hugo. Vi får la se.

Rasmus och Melcher förra julen på O'learys.


Kommentarer
Postat av: Becca

Jo bortklippt var ordet.. Du får vara med en annan gång när det bilden passar till texten ;)

2008-10-30 @ 23:09:53
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Josefina!

Jag har inte din Mailadress!

Glömde tala om, när Du var nere att Du fått 6 st skedar till kopparna från Mormorsmor. Jag har lagt dem bland kopparna. De är av silver med rosenskaft.

Har nu fått hem datorn, men kan eller törs inte ladda ned Explorer 7. Kan kanske be Ove om hjälp.

Alla webbadresser jag hade hade försvunnit, så det är bara tur att jag kom ihåg din.

Hoåppas Du får det bra på din Engladsresa.

Sov gott önskar

Mormor

2008-10-31 @ 23:03:31
Postat av: Me

What a grandma! :-)

2008-11-01 @ 22:48:27
URL: http://j'
Postat av: Henrik

Hej!

Ang. Renen med silverhornen, har du kvar kassetten?
Jag är nämligen på jakt efter den, mycket på grund av ovan nämnda sång... Verklig nostalgi.

Om det är så att du har kassetten kvar så vill jag gärna köpa en kopia om möjlighet finns?

Trevlig helg!

//Henrik

2014-12-05 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0