En pissig vecka

Den här veckan har verkligen varit skit och just nu är jag riktigt sur. Halsflussen i måndags blev ju aldrig totalpanik i och med att jag började behandlingen så fort, så led ju aldrig av den som andra gjort. DOCK lider jag nu. Jag fick inte åka till england pga av den, nu får jag inte anstränga mig för jag fortfarande har en infektion i kroppen ( börjar dessutom bli förkyld), skulle ha ridit idag men icke.

Partyt som jag totalt såg fram emot idag, komemr att bli av, dock får jag inte dricka alkohol eftersom jag äter pencillin, great week! Dessutom kanske inte hanna kommer, hon mådde inget bra. OCH vädret är piss. Behöver jag säga mer om min inställning just nu? Dock används bilden bara i humörhöjande syfte...

DOCK kommer jag trotsa all den här skiten, gå ner på stan med anna, hitta något tjusigt att ha på mig ikväll, och använa resten av dagen till att göra dom vackra lockar jag vet att jag kan få. Ett bad när jag kommer från stan kanske också är humörhöjande. Då ska jag dricka mitt " hångelte" jag fick av sandra i present och läsa den spännande boken " uppdrag singel" som innehåller ca 180 tips om vad man kan göra för att hitta sin stora kärlek. Vissa mer seriösare än andra såklart..;) När jag fick boken fick Sandra smset:

"Så du tycker att ag behöver ytterligare fler killar i mitt liv just nu?"
" Nej men nu kanske du hittar en som är speciell! "

Hehe. Titta jag ler redan. En riktig humörhöjare det där fick till och med anna att skratta igår mitt i allt depp. Bra där Sandra :)

Vi ses på dansgolven ikväll!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej :)

vill önska en fin helg

2008-10-11 @ 12:06:52
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0