Den där saknade känslan...

Jag tror att den har återvänt :) Efter lördagens utekväll mår jag oerhört bra och tack vare kristina och hennes killkompisar vart kvällen toppen helt enkelt ;) Den lilla känslan har återvänt, vad det slutar med är det ingen som vet.. Och vet ni vad? jag tänker vänta och se :) Inte så likt mig kanske :P

Dessutom ska jag snart ut på ett nytt äventyr, inte heller likt mig egentligen,men det håller på att bli likt mig tror jag, hehe. Har lite nya mål med mitt liv, inte som vi hade hoppats, att jag skulleha kommit på vad jag vill göra i framtiden inom jobb, utan att jag nu banne mig ska jobba hårt så jag kan flytta ifrån det här stället, jag har aldrig längtat mer, och det andra målet, tja vi tar det som det kommer, ni behöver ju inte få veta preciiis allt;)

Puss från en Josefina som nu befinner sig en liten bit ovanför marken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0