On my way..

Nu sk ajag snart åka till jobbet, ska bli kul faktiskt! Har ju bara totalt fyra tider i hela november, måste se till att stå uppskriven varje dag framöver...

Träffade Johanna på stan igår, vi hade väldigt trevligt och det blev många skratt när jag skulle prova mössor..;) Kom dock hem med en vilket är bra, jag fryser ju så mycket!

På lördag är de big party night igen:) Felicia och och Ida kommer hit, sen ska vi till Carro och Biniam som just flyttat ihop, sen blir de tadaaa Palace:) Ska bli kul att se om det är så bra som de säger :) Dock är ju Björn Rosenström på Otten, han är ju lite rolig tycker jag så får se om jag smiter emellan lite, ingen vet ;) Föresten! Vi håller på att få en julgran på gården nu:D
 
Nej nu ska jag sätta fart!

Men leendet blir bara större vartefter dagarna går :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska oxå ut på lördag! Men hur sjutton kommer ni in på Palace när det är 21 där?!

2008-11-21 @ 09:23:13
URL: http://kentberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0