Ingen hemlangtan

Imorrn aker jag hem till Sverige och Norrkoping. Jag har tankt som sa att jag har ju massor att se fram emot hemma framover, men ibland undrar jag om det inte vore lattare att bara flytta ivag och borja om pa nytt, vilket jag formodligen gor nasta host. En del nya kontakter lysr iallafall upp mitt liv, men faktiskt. Det skulle var askont att lamna allt det gamla, o slippa ha en historia som ligger o trycker under ytan hela tiden.

Allt ar bara sa himla enkel har just nu.

Dock har jag haft valdiga trevliga dagar. Har varit i stallet i tre dagar nu, ridit tva, tror jag kommer stoppa ner wesley i min resvasa ( som om han ngonsin skulle fa plats i en vaska hur stor den an var>P  ALskar den lilla(?) hasten. Har ocksa varit ute och gatt i timmar, och sagt hejda till min bastaste sian. Imorrn sager jag ehjda till Emma, med lite tur kanske ni alal far traffa henne snart om hon lyckas ta sig till Sverige:)

Barnen har varit sa himla underbara hela veckan, Spencer ville inte saga hejda ida o allt kanns bara sa himla bra har. Man ar langt ifran den vanliga verkligeheten, har ingen hemlangtan alls...

MEN. Jag landar imorrn halv tio pa kvallen om allt gar som det ska. en dag kankse Julies onskan om att jag ska flytta till Colerne slar in. Eller kanske iallafall till Bath....

C U in Sweden!
Josefina Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0