Det var en fest som hette duga:)

Igår var de ju dags för inflyttningsfesten hos Carro och Biniam:) Jag o Felicia åkte ut till hennes mamma i eksund, och jag fic se deras sjutk fina badrum vilket jag gått miste om på fredagen...Bastu, bubbelbadkar, gaah ni skulle se. Vissa bor i lyx! Sen åkte vi in till Carro och Biniam, och varefter kvällen gick frammåt dök alla citygrossare upp. Nåväl inte alla men en hel del! Det var sjukt kul och intressant att se alla sina jobbarkompisar i vanliga kläder och med en promille halt i kroppen, haha!

Vi vart ju infixade på Palace tack vare Carro, det var toppen, jag ser fram emot utgångar efter nyår, sååå mycket bättre där än på dom andra ställena i lilla Norrköping! Såg en del folk jag kände igen, men hängde ju med mina kollegor som faktiskt är roligast att vara med:) Mycket dans och sen försvann alla plötsligt, en efter en, och tillslut var de jag, sofia, felicia, chrille och jonathan kvar på dansgolvet.

Stället stängde, jag och Felicia gav oss på jakt efter taxi, och vi var hemma klockan fyra! Somnade direkt och gick upp först klockan två idag, skönt att sova! Jag och felicia gick till mitt favoritställe, skarphagens pizzeria, och köpte kebab till frulle. Satc filmen hela eftermiddagen, fick se alla roliga kort som nog kommer upp på facebook :)

Tack alla för trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0