=> Solen skiner och jag med den (igen!)

Underbart är vädret. Igår grillades det i Sörping med Emlan, Philip och Pirre. Mycket trevligt, efter maten gick vi en promenad genom Sörping och sen spelade vi Guitar Hero. jag ligger numera på MEDIUM nivå *ruskigt stolt*. Dock vann jag aldrig över grabbarna, kanske inte såå konstigt när vi vet hur mycket dom har spelat innan;)

Sen blev de o kolla film när Philip fick pepparsprej i ögonen, det stack lite i kroppen men gud vad roligt det var att se på=) Sen körde jag och Pirre hem, eller jag körde hans bil. Hehe. Ruskigt svårkörd men vi lyckades komma in till stan och jag gjorde ännu en vacker fickparkering =9

Annars har dom senaste dagarna bestått av lite sociala aktivteter såsom glassätning, gå på stan (köpte grymmaste solglasögonen) och tja igår var jag duktig. Städade hela lägenheten iform av dammsugning, våttorkning, mitt rum har inte ett dammkorn någonstans, torkade till och med av persiennerna;) Fyra maskiner tvätt körde jag med, och disken vart klar. DUKTIGT Josefina:)

Idag åker jag till sköna Bränntorp med Pappa:) Eller han är redan där men ändå. Sola och funderade på ett eventuellt premiärdopp. I sådana fall kommer jag före grabbarna, vilket aldrig har hänt tidigare...hum. Beror på hur varmt det blir;) Kommer hem imorrn kväll igen:)

Ha en trevlig helg!

// Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0