Jag kan allt!

Haha. Så kändes det idag iaf. Har varit på citygross i princip all min vakna tid idag. hade det träligt med cp-kassan igen,lyckades få byta efter lite gnäll, men insåg snart att det om möjligt vart ännu sämre, det kom nämligen inga kunder bort till den delen av affären. Så efter en rast och lite mera klagomål fick jag gå ut på golvet o fronta. Otroligt kul tyckte en lättroad josefina:) Men vaddå omväxling förnöjer eller?Har hänt mycket och ingenting idag, blev ordentligt utskälld av en kund för att jag inte drog av två kronor på priset, hon hade ju redan hanldat för tja säg 800, hallå skippat een plastpåse om två kronor är värt så mycket gnäll? herregud...

Annars har det gått bra. var sjukt trött på slutet, några fel har jag gjort idag, men i gengäld lärt mig mycket.

Och just som jag trodde att allt skulle bli bättre så rasade allt igen. Fy fan säger jag för att man aldrig kan få ha det bra imer än två sekunder. Vet ni? Jag är inte arg på någon av er. Men nii sårar mig så jävla mycket genom ert beteende och jag undrar hur mycket det är värt att lägga energi på då? Va? Tala om det för mig? Som sagt jag är inte ens arg. jag vill bara få vad jag anser att jag förtjänar vad gäller bemötande...

Imorrn hoppas jag på att eventuellt kunna åka till sandra och älskade pärlan, men eftersom vi ringt om varandra hela dagen, är det knappast troligt. Får se vad jag gör istället. Behöver egentligen ta en tur på stan. Skulle ju ev träffa bus med...:)

Den som lever får se. Nu ska jag fortsätta min andra tjejkväll med kacka, vi har de bra ihop när vi är ensamma. Kebab var mumma för min hungriga mage som endast levt på pastasallad på hela dagen:) En mjölkchoklad väntar också.........:D

Kommentarer
Postat av: Fie

va skönt o höra att det går bra på jobbet =) Även om vissa personer har svårt med temperament ibland ;P haha! åååh gumman jag saknar dig massor! Men snart springer vi vårruset, jag kommer dööö... hahah! Pussisar!

2008-05-04 @ 21:15:43
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0