--> Vårruset! Inte så stor besvikelse trots allt!

Oh ja. Halsont, astma och ont i öronen, kunde ju vaknat upp med sämre hälsa. Men skam den som ger sig, fixade medicin från farmor o nu är de prima!  Träffade Jennjong idag, vi promenerade ner till polisen utan lycka, inga nycklar, vart sjutton är dom? Kom hem jag saknar er!

Vårruset, jag coh Sofie var taggade till: Noll! Hehe. Har ju knappt tränat senaste veckorna, o än mindre sprungit så mitt mål, att springa under 30 minuter kändes ouppnåeligt...Men väl på plats kom känslan och oj vad vi kämpade Fiddeli och jag:) Jag har aldrig förr orkat springa hela loppet, sprang med ett leende hela vägen, var aldrig sådär trött med håll som jag brukar vara efter tre, och vid fyra km lämnad ejag fie åt sitt öde och ökade tempot. När jag kom i mål kände jag att ett lite högre tempo hela varvet nog hade varit möjligt, men det blir nästa år!

32.45 blev tiden, inte toppen, inte nära målet, men som sofie sa: " Hade vi inte behövt gå i början för att de va så trångt och vi inte hade stannat vid vätskekontrollerna hade du ju klarat det! ". Sant min vän, nästa år förbättrar vi med fem minuter!:)

Nu ska jag sova! Imorrn ska jag till Sandra och älskade Pärlan:) Ja ja ja! :) Stjärtmucklerna ska få veta att dom lever!;)

// Josefina

Kommentarer
Postat av: Becca

Bra kämpat ändå av er, jag hade varit död efter 30 sekunder. Go Ängeln och Fie!!

2008-05-20 @ 00:02:00
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Fie

hihi ja jag är riktigt chockad jag kom ju in på 35.10 eller något sånt.. inte illa! Det gjorde vi bra.. =)

2008-05-20 @ 09:24:03
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0