--> Städdag på CG

Idag var en lååång dag på jobbet. Hade ingenting att göra i kassan, fick städa alla kassor med sopborste, tömma ALLA korgar en i taget och plcoka ur alla tidningar o skit som folk lämnar, och sen till sist, stå i korven. Var glad över att få göra annat även om dt är skitjobb. Sista timmen var de dyngmycket folk givetvis, bara för att alla gått hem:P Min bästa stund var min kvartrast när jag tog varm choklad och en av alla bullar man har turen att hitta ibland. Just idag fanns de två prinsesstårtor, massa bullar,munkar,wienerbröd och så vidare. Jag höll mig dock till endast en bulle och en satsuma. Man ska ju vara nyttig med;)

Igår var de jobb en kortis och melodifestival på kvällen. Ja, att sverige floppade, det vet vi ju. Jag hejjade på Spanien! Hehe. Nejvars. Men lite bra var dom;)

I fredags var de grillning i snövel, trevligt, massa bilder finns på facebook som hannes lagt upp. På morgonen hände också det ofattbara!

JAG FICK TILLBAKA MINA NYCKLAR!:) Wuhu. Undrade vad de var för jävla fösäljare som ringer tio över sju på morgonen, poch är beredd på att ge honom/henne/denne en rejäl utskällning, när dom säger att dom har nycklar och söker arne. MINA! DOM är mina! skrek jag halvt om halvt o snart hade jag dom i min hand:D TACK TACK TACK till denna okända taxichafför som hittade dom. Wuhu.

Jag längtar till fredag:) DÅ blir jag o brudarna:) Och inga oinbjudna hoppas jag:) Jag vill ha er ifred, det var alltför länge sen vi hade en egen kväll.

Ska tillbaka till mitt kära kunskap imorrn och kolla när Fredde har spanska teater :) Träffa min favoritlärare anna också:) Hola! :)

Nu ska jag vänta på att Pirre hör av sig, får se vad resten av kvällen får för planer. En film kanske? Ingen vet. ::P

Men jag säger Natti Natti!

// Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0