--> Pengar i kassan!

Minsann, klirr i kassan, mycket mer än vadjag trodde och ändå har BÅDA mina lönebesked varit tokiga. Har fått sjuklön från stokvis, och en dag för lite från CG. Skumt. Måste kollas upp. Det är ju ändå några hundra skillnad. Efter att fått se detta känns de dock bättre att gå till jobbet imorrn.Men segt att sluta halv tio idag, vara hemma kvart över, sova nu, och vakna sex imorrn. Inte riktgit min grej. Men det får väl bli det. Fick stå i korven idag. Det tog död på mig, var anfådd när jag äntligen hamnade i kassan igen. Imorrn ska jag vara d'r igen, kan inte någon bara blockera dörrarna i en timme?:) Snälla?

Annars var de helt okej idag, har ju bra folk att jobba med, fick en rastkompis med för en gång skull, christian var dr o underhöll mig, brukar oftast vara själv i lunchrummet av någon anledning, vill nog inte fundera på varför..:P

Annars då. Imorrn kväll grillas de i snövelstorp med sörpingsfolk, på lördag jobbas det först, sen stan med emlan ( har hittat sååå fina kläder som bara SKA inhandlas:) ) sen får vi se om vi får ihop ett gäng för att hejja på charlotte på kvällen. Man säger varje år att "nästa år ska jag fan inte se't" men likaväl så är de ju lite halvkul att dissa massa dåliga låtar och vara väldigt patriotisk för sverige. Och i år tycks vi kasnke ha en chans. Allt kan hända.
Vem vill kolla med oss på lördag? :)

Söndag är de jobb igen,måndag är de eventuellt kalmar o hämta min nya lilla pärla(? inte hästen, en bil) som så småningom nog får ett nytt vackert namn såsom doris eller hulda eller rut. Hehe. Eller jag vet! Ingeborg, döpt efter en av mina allra bästa;) (ta inte illa upp ;) ) hihi=)'

Utgång nästa fredag. Då jäklar. Det har vi längtat efter! Sandra och jag, ev Emlan ev Jenn, ev någon mer som vill?=) Vi får se vilken stad med, här eller Kalmar? Allt beror på Sandra.)

Kram på er! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0