Solstrålen har haft en hård vecka...

MMm minsann, detta är ni inte vana vid. Inga bloggar varje dag. En på fem dagar, herregud, ni måste ju tro att jag blivit sjuk, haft tekninska problem eller liknande. Hehe. Men icke. Jag är nu mera en hårt arbetande Josefina, som försöker få ihop kompisar, jobb, pojkvän, familj, farmor och träning i vardagsschemat. Det går rätt bra på de flesta fronterna iaf. Martin jobbar ju rätt mycket så det går ju sådär, men förhoppningsvis kanske vi också får lite tid över för varandra snart? Skönt att vara hemma iallafall.

Den här veckan har jag hunnit med alla saker jag planerat förutom att åka ner till mammsen. Men det är förståeligt. jag kan faktiskt inte dela på mig. Har hunnit med jobb, träning, träffa alla kompisarna, stan, en sväng till vikbolandet, matlådor och lite sömn på det. Har aldrig haft en så hektsikt vecka. Och ändå så ligger humöret på topp och jag är inte annat än glad och nöjd. Är nöjd med mitt liv på det stora hela helt enkelt och det ska ju märkas på mig.

Jobbet då? Ja, det går bra. Vi har gjort över 14 000 tejprullar den här veckan. Fördubblat från förra veckan när bara Becca och NOckis körde själva. Det är vi nöjda med:) Lite snurr på arbetsuppgifterna är allt vi kan göra för att få lite variation, byta musik och varva med gamla cd skivor, ska ta med smurfhits nästa vecka. Hehe. Men man orkar inte radio hela dagarna. Inte vi iaf. VI har numera titeliserat (finns ordet??) som TILLVERKNINGSANSVARIGA. Hehe Det låter väl fint på någon som byter etiketter på tejprullar? Mohaha. Lönen kommer i april, nice:) Då blir de shopping:)

Annars. Hum. Var hos farmor igår. Har fyra (!) kartonger där med grejer. Panik. DOm går garanterat in i mitt rum. Behöver inte ens något av de känns det som. HIttade allt jag behövde för att göra farmors fötter fina, kanske ska satsa på att jobba inom fotvård för äldre? hehe. Farmor var nöjd iaf:)

Helgen. Ikväll blir de partyy=) FIra hemkomst och lite annat typ, får se vart vi hamnar, tror Cromwells är på schemat, om det är folk där. Annars? Förslag någon? Sen så iorrn blir de o gå till Becca en stund, träffa lille rasmus, jag kommer ihåg honom men tvivlar på att han kommer ihåg mig. Och sen får vi se. Kanske viken? Kanske har man turen att få se sin pojkvän? Kanske kan man bara få ligga i sängen o bara vara för första gången på 6 månader och känna att man är hemma...

Trevlig helg! Solstrålen kommer fortsätta skina hoppas vi :)
 
XX

Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas du får en bra kväll med tjejerna.. vi ses imorgon igen! Tack för en bra vecka, på måndag är det hämd på Micke som gäller MOHAHA ;)

2008-03-07 @ 17:36:42
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0