Allting lyser igenom

Vad ska jag göra nu? FY fan säger jag bara. Så lågt du sjunkit. Det var en skitgrej från början. Ett förlåt direkt och allt hade varit okej. Men du klarar visst inte att någon sa emot dig. Jag undrar bara vem av oss som stämmer in på dina påståenden? Det du gör just nu är vad man gjorde i högstadiet. Jag förstår inte. Eller jo. Det kanske är just det jag gör. Menvet du en sak?  Allting man gör kommer tillbaka. Folk är inte blinda. Eller döva. Eller dumma. Man får det man förtjänar tillslut. Förhoppningsvis inser du det i tid innan du förstört för mycket för dig själv.

Allt har en mening. Jag vet precis vad som var meningen med detta...

Jag ville fly igår. Det vill jag fortfarande. Men " bit ihop eller bryt ihop" frågar dom på rix fm.
Stellan skarsgård sa: " Alla vill bita ihop, men tillslut biter man så hårt att man bryter ihop". Jag säger tvärtom. TIll en början bryter man ihop. Men med vissa saker, inser man att bita ihop och stanna kvar starkare än någonsin är en bättre lösning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0