--> Vi var duktiga!

Hejja Sverige:) Vi vann, igen:)  Sverige spela bra, killar, ni var duktiga:) De flesta matcher jag sett har vi vunnit, och nog sjutton fotboll blir bara roligare och roligare. har varit nere på "black horn" med pappa, hans två kompisar, och brorsan, men de var kul:) Underhllande via sms hela kvällen också, 30 stycken på tre timmar är nog personligt rekord:) Hihi.

Idag avr jag och Anna ute hos Sandra och red:) Det gick toppenbra, anna var duktig, Jasen var duktig, jag var duktig:) Vi föste kor, jag sandra och anna var duktiga som lyckades få dom tröga små varelserna att fatta vart dom skulle ta vägen. hur kan man stå i en öppning utan att fatta att det faktiskt är en öppning???? Det tog en halvtimme, men roligt var det:) Sen var det dags för mig och anna att åka till citygross och handla, det tog sin lilla tid, är mycket fattigare, men det är ju vuxenpoäng att storhandla själv. fast nu var ju anna´med förstås, så får väl bara halva poäng;)

Lagade mat idag, resultatet blev inte lika bra jag som jag hade hoppats, maken smakade nämligen ingenting, trots att jag dubblade kryddorna i receptet. Får komma på något bättre till nästa gång:)

Imorrn ska jag till vårat stora starka stolta ikea. Äntligen lite ordning i rummet:)

Tack för idag flickor :)

// X.x.X Josefina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi rockar på att jaga kossor!

2008-06-11 @ 13:21:05
URL: http://goldticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0