--> Jobb(igt)

... Jo, Har jobbat lite (mycket ) i måndags och idag. i måndags gick de skit typ, fick bara massa gnäll på mig men den dagen har jag lagt bakom mig. Igår var jag hos Sandra, vi var jätteduktiga med allt pyssel:) Vi var hos mia och jag köpte min bootar till Pärlan, fick en helt ny häst, och vart 1000kr fattigare! Så värt! Bästa investeringen jag gjort på länge! Hon gick som en dröm, mer än så! Wunderbar:) Sen fixade vi hålväggarna i hovarna, avmaskade dom, mockade ur hela hagen, kollade en film o sen åkte jag hem till wildfire:)

Idag jobbade jag igen, hamnade i korven i två timmar, och överlevde! Känns som jag börjar få kläm på det hela:) Städade ur ett helt kylskåp, städtanten själv liksom, men vaddå. Det uppskattas ju om man frivilligt frågade efter skitjobben;)

Det roligaste, eller aa roligt och roligt, var väl idag när jag skulle på min andra rast. Gick förbi några poliser, och tänkte jaha, det var nytt, någon som snott något då antar jag, annars har vi bara haft väktare där. Kommer bakom hyllan mot dörren till personalrummet o allt, då plötsligt någon dyker upp på andra sidan hyllan, i full fart! Har inte hört han komma, utan ser bara i ögonvrån hur någon kommer mot mig!!
På två röda sekunder hinner min fantasi komma igång, och jag tänker väl saker i stil med, det är han som har snott o han ska ta sig ut här eller liknande. Fatta chocken och lättnaden när jag ser att de bara är christian. Fan hoppade till, sa att han skrämde skiten ur mig, varpå han skrattar och säger typ "Såg dig gå o ville hinna in genom dörren". Suck vissa fattar inte vad dom gör...:P

Har vart hos bus på kvällen o pysslat lite, imorrn kväll ska vi fira jennifer, en riktig tjejkväll som vi inte haft på alls länge! mys! Men först jobb 10-19. Phu! Imorrn blir de blodigt...

Jag hörde låten idag. Den som representerar min förra sommar...Ni minns den nog, "giftig", säger det er något? Den låten jag alltid visslar för Pärlan när jag sitter på hennes rygg...Undrar vilken låt som får representera denna sommar...


Lots of love darlings!

XXoXX Josefina 


Kommentarer
Postat av: Killen

Jag tänker på båt-turer på sjön och mycket festande på landet :-)

2008-06-26 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0