--> Grattis JennJong!

Grattis vännen(Jennifer!) . Nu är du officiellt firad som 20åring, även om det var några veckor sen du faktiskt fyllde;) En ordentlig tjejkväll med Becca Eme och Karro, och så vi två, det var mys, tänka sig det var nog nästan ett år sedan vi hade en sådan? Tur att det redan är en ny inplanerad:)

Dagen i övrigt gick smärtfritt 'ändå, hade en timmes lunch, som jag spenderade på jysk och skokanonen med en stackars malin som kom in o trodde att hon skulle jobba, men icke det är ju inte fredag. Så vi slog död på lite tid där inne. Sedan var de korven en timme på "mördartiden" klarade mig, skulle nog sätta mvg- på den insatsen, var ju ruskigt nära med att ha för lite korv där ett tag, men en barnfamilj som skulle ha nio kokta ordnade det hela:) haha. Fick några skratt med en av mina favoriter idag med, dagarna blir verkligen så mycket roligare med vissa personer!

Sista två timmarna var sega dock, längtade verkligen hem till min kebabrulle,chips,läsk , tårta o allt som lyckades klämmas ner i min magsäck. En friskisrunda imorrn blir det, så är dåliga samvetet borta.

Ska till Sandra imorrn med, Sandra helg typ:) fredag-lördag iaf,f år väl se hur vi gör med alla planer...

Nu ska jag se wildfire o sen sova!

I thought I had it under control, but when I least expect it, it all comes back and drag me down again...I miss..me I guess. The old me.

XXoXX Josefina
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0