--> Fullbokat!

Har ju varit hos Sandra lite granna, torsdag till fredag. Behöver inte säga mer än lång ridtur, halvvilse i skogen, kossor som rymde och åskväder. Det var kul:)

Igår kväll var de grillning med Beccas husförening. minst 30 pers och en trubadur/ett  band myket trevligt. Dock kom regnet just som vi abslutat maten, men upp med paraplyer så var de ingen fara:) Dock vart de svinkallt, så jag, Becca och Nockis gick hem till Becca, för att sedan bli upplockade av Hannes och Tysken, Sörping och hem till munken stod på kartan, mer folk hosmunken, hampe, macke, kroon o lovisa kom sen också skoj:) Åcafeet senare och hem o sussa.

Dock sussades det inte länge, jäkla grannar som är på renovering igen,. varför kan inte alla göra samtidigt?? Efter att en är klar, tar de två veckor så är nästa på't. Klockan nio började dom. NIO! Fler än jag som vill sova ut på helgerna....:/

Åt frulle hos farmor, åkte med Becca o såg nockis spela match, sen vart det Trädgår'n med Becca, Pelle, Anette o Carina, plus ngåra till. BRA DRAG! Jäkligt synd med det fisiga målet i slutminuterna..suck. Det är fotboll!. Hem till Jennjong, hon fyller ju 20 om en vecka. Trodde inte vi skulle bli kvar sålänge, men det var riktgit trevligt, och klockande tickade. Ett trevligt återseende av en gammal barndomskompis, "åke", alltid roligt. Nya och gamla vänner också trevligt.

Ett avsnitt av Wildfire nu, sen sussa. Grannarna får med mig att göra imorrn om dom vågar sig på borrning., Då ska jag skriva lappar o sätta upp. Vi kan ju börja där. Midsommar blir föresten ev hos mamsen:) Vi får se, uvmarö är också ett alternativ än så länge. med sörpingsgänget blir de iaf :) Får se hur de går med marielund. Du ser mig ju fortfarande inte...¨

Natti natt! Sussa sött!

Puss & Kram
Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0