--> Ett dygn i vänners, studenters och solens tecken

Igår var det dags för Norrköpings elever att springa ut. Kul för odm givetvis, jag var fruktansvärt avis. Vi var på Lovisas utspring, och senare gick jag o firade Kristina en snabbis. Kväll= utgång. Men först förfestade jag i Sörping tillsammans med tja i princip alla grabbarna. Tysken,Munken,Macke,Hannes,Fuffe, senare kom faktiskt becca och nockis, tjejsällskapet var efterlängtat men inte så mycket som jag trodde. Trivs med grabbarna därifrån:) Utgång, lång kö in till palace, en och annan överaskning där inne, bland annat att Becca hamnade på dansgolvet mot sin vilja, hehe. Roligt var det. Andra saker som hände var inte så roliga men ganska så nödvändiga. Skönt att det blev så dock, nu kan jag släppa det här ordentligt skulle jag tro. Kanske kan det snart bli soom jag trodde, när jag trodde dina ord? Hum. Vi kan bara vänta och se, men är ytterst förvirrade efter allt konstigt du sa idag. SKummis.

Idag vaknade jag upp mindre pigg, usch och fy och aldrig mer! Tog mig iaf bort till becca, hämtade grejer, till eme och hämtade cykeln, och till ica för frukost. Senare åkte jag och badade med Tysken och munken, klarsjön vart det, och ja, tiden drog v ju ut på lite, int emig emot ddock. hampe och anna kom en sväng sistga halvtimmen, eme och philip tilttade också förbi en stund, kul!.

Vattnet var kallt men med en tysken i närheten, är det inget val att bada, man åker i helt enkelt. Hehe. Senare vid 8 åkte vi och köpte kebab, hungrig som sjutton! Sen spelade vi Worms, jag vann en gång, dom andra nästan, nördar vi är:= Gick och köpte glass, promenerade sörping runt, sen fick pojkarna skjutsa hem mig, ska jobba imorgon.

Becca åker till Italien idag, hon är nog där nu, miss you! Men vi hittar på annat här hemma, imorrn ska jag få träffa Hanna , första gången sen nyår. Vi har lite att prata om...;)

Tack för idag och igår sörping och gänget, oerhört roligt som inte på länge!

// Kisses Josefina

Kommentarer
Postat av: Becca

I'm BAAAAACK ;)

2008-06-12 @ 18:35:06
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0