--> En rolig lördag och söndagen..

..var väl mindre rolig. Lördagen som sagt var det lite ridning, båtåkande med Martin och lite andra killar, och sen gjorde Sandra och jag ju oss iordning för partykväll. Efter mycket farande o hit o dit, slutade vi på förfest med Oscar Joel och Ronny. Efter ite drickande och mycket väntande på taxi kom vi ner till hugo, klockan var runt 01.00. Kön var asäng, så jag frågade vakten lite snält på otten om jag inte kunde komma in, inga problem, knappt kö där ju...

Träffade Pirre p Martin en sväng med, trist att ni inte kom in grabbar, men jag och Sandra hade väldigt roligt ända:) Överdriver nog inte att jag säger att det var en av dom roligaste kvällarna på länge, bekymmersfritt och tjaa, bara väldigt roligt.

Mindre roligt att vakna upp dyngbakis när vi skulle fira jimmy på söndagmorgonen, mådde verkligen inte bra, o tja. Ni förstår nog. Tårta och kakor va rinte att tänka på, knäckemacka var mer i min smak... Dock lyckades hela familjen ( den stora alltså) plus mormor och morfar smalas på smultronstället, och jag och vickan delade på en glass:) Sen köte jag min efterlängtade kebabrulle och så åkte vi till viken. KOllade matchen på kvällen, kul att Spanien vann:)

Sandra vi vet hur man partar eller vad säger du?=)

Idag har jag avrit barnvakt till Reasmus, Sebbe och Melcher, en amrdröm från helvetet med tjat, skrik o gnäll, och några få lugan stunder. Förstår ite hur man kan orka med detta dag efte rdag, kanske v'ner man sig, men en sak är säker... Jag har inte den vanan...

Nus ka jag läsa klart min bok jag köpte igår, Denise Rudberg- tilsammans heter den, en riktig tonårsbok som är lätt att ta till sig, mest lagom för tonåringar, men ni vet, jag är fortfarande tonåring;) Bara tre månader kvar tills jag fyller 20:)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0