--> En friskare Josefina=)

Vakande imorse, utvilad:D Ringde Kerstin sa att vi kunde ses på jobbet senare idag, hon blev glad, så även jag. Har dock kurerat mig lite till hela dagen, kollat wildfire som sandra rekomenderade, är fast:) Fy för serier, men rastlösheten försvinner:) hehe.

Nu ska jag strax åka, ska bara plcoka iordning lite i rummet, katastrof. Mamma kom med sängen igår, så ha ren säng och ett skrivbord för mycket i mitt rum;) Skönaste sängen dock, därför jagsov så gott inatt:)

GLass på halvars med Pirre om en halvtimme, sen jobb:) Imorrn smäller det. Då kommer dagen alla 88or fruktar och älskar, det är EXAKT ETT ÅR sedan studenten. Vad har hänt sen dess? Det kommer en sammanfattning imorrn inom alla områden...

Ha en bra dag!:)

<3

X.x.X Josefina

Kommentarer
Postat av: Fie

usch nu känner jag mig gammal ju när du säger sådär ;P hehe! Det känns iof värre o säga att man har studerat ett år på högskolan me :P usch, haha! Hoppas allt är bra med dig gumman min! Miss you!

2008-06-04 @ 15:13:09
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0