--> Attans Sverige!

Idag jobabd ejag tio timmar. Tänker inte säga mer än att kunderna var trevliga, tiden gick hyfsat fort (förutom sista timmen nä'r fotbollen börjat) och tja. Inget mer. MEN. Efterosm jag stängde var jag ju dömd att vara kvar. Stressade som sjutton, sprang ut med alla varor osv. KLAR" Trodde jag ja. Första halvlek slut, andra har börjat, då säger mary att de tar minst en kvart till med kassorna. ATTANS! BARA för att jag ahr bråttom. och vad kommer jag hem till?

BIG besvikelse, dåligt Sverige. Detta skulle ni klarat, men det blev som jag tippade, en förlust. Önskade att Sverige skulle vinna, men den känslan fanns inte i kroppen. Synd! Ute ur EM alltså, Jag har Holland som favorit för vinst.
Vilket lag tror ni vinner EM?

Föresten. Slarvmajan har hittat det förbannade kortet hon letade efter igår. Det låg kvar på skåpet på jobbet, mitt sista hopp...Nu glömmer jag nog inget mer där...Där har det legat i två veckor:O Fatta ärligt bra folk vi har :)

Nu ska jag SOVA. Imorrn blir de tio timmar a'la astrött Josefina. Oj oj. Det klarar jag nog, bara jag slipper korven och bakvänd kassa. Slapp korv idag, dock inte bakvänd kassa, men de va bara en timme:)

Natti Natti!

XxX Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0